Onur Koc - Bir Resmin Bile Yok - YouTube

Gözlerimden umut, Seninle beraber gitti.. Kalbimi sorma, isyan etti.. [X2] Artık yansın bu dünya, umrumda değil.. Kadere karşı koymak, elimde değil.. Senden bana hatıra, Bir resmin bile yok, … 2019/09/14 Susamam – Akor | Sanışer Sorunlara çözüm bulmak gibi bir derdin yok Seni, senin eserin, senin eserin bu korkunç resim

Üye girişi yapmanız gerekmektedir. +A -A. Intro: Em Bm Em Bm Em Bm Am Am Bm Cmaj7 Bm Bir gece bir rüyada, düşüversen karşıma C Bm Cmaj7 Bm İşte sevgilim ben geldim, der misin, der misin Am Bm Cmaj7 Bm Sonra elimi tutup beraber uyansak C Bm Cmaj7 Bm Her gece saatler sen geçe gelir misin gelir misin Cmaj7 Bm C Bm Sen yine yine sen Aramalar: onur koç hasret sancısı, bir resmin bile yok akor riti, bir resmin bile yok un gitar notaları, akor merkezi onur koc bir resmin, şiirli sarkı akorları, onur koç bir resin bile yok akor, artık yansın bu dünya nasıl çalınır,, onur koç'un sorma kalbim şarkısındaki şiir, onur koç bir resmin bile yok sade gitar

<b>Onur</b> <b>Koç - Saatler Sen Geçe - Akor (Kolay</b> ve ... - Repertuarım

  1. Ala geyik hikayesi
  2. 21 c otobüs saatleri sakarya

Dal Goncayı Bir Sabah. 5475 izlenim Yok Öyle Kararlı Şeyler. Ben Bana. 5145 izlenim. Cur.By. Nova Norda. Beteri Yok Uslanmaktan. 5107 izlenim. F#m Kim sevecek söyle Benim gibi delice G Kim ağlar ki böyle Sonsuz bir bilinmeze A Gözlerimden umut B F#m Seninle beraber gitti G Em F#m Kalbimi sorma isyan etti F#m Artık yansın bu dünya Bm Umrumda değil Bm G Kadere karşı koymak Elimde değil A Senden bana hatıra F#m G Bir resmin bile yok Em F#m Hasret sancından başka. Rastgele. Oysa bir resmin bile yok.. Hani olsa belki yakardım, Hani olsa belki basardım bağrıma, ağlardım.. Yada belki bakardım saatlerce.. Benim sandığım gözlerine, yine benimmişçesine, Kendimi kandırarak.. Ama bana senden kalan, Bir resmin bile yok!! NAKARAT [X2] Onur Koç … Onur Koç - Bir Resmin Bile yok akor, kolay ve orjinal ton gitar akorları, notaları ve sözleri. Onur Koc - Bir Resmin Bile yok chords, notes - Akorculuk. Onur Koç - Ne Desem - Akor için klasik gitar akorları,akustik, transpoze edilebilir,yeni başlayanlar için . Onur Koç - Ne Desem Onur Koç - Ne Desem - Gitar Akorları. Em Ne bir düsüm gerçek oldu dünyada Em D G Am Ne de bir kus uçtu, issiz tarlamda Em Ne bir haber geldi, gittigin yerden Em D G Am Ne de gözüm aldim, karsi daglardan Em Am D G Bir yanimda daglar, bir …

Onur Koç akor, tab, ritim, nota - akorculuk

Onur Koç - Bir Resmin Bile Yok Şarkı Sözleri. Kim sevecek söyle, Benim gibi delice? Kim ağlar ki böyle, Sonsuz bir bilinmeze? Gözlerimden umut, Seninle beraber gitti.. Kalbimi sorma, isyan etti.. [X2] Artık yansın bu dünya, umrumda değil.. Kadere karşı koymak, elimde değil.. Senden bana hatıra, Bir resmin bile yok… Aman bir güzeli sevipte alamazsan Am Dm/f/dm Em İsmini aleme rüsva eyleme eyleme eyleme eyleme Am Dm F Em İsmini aleme rüsva eyleme eyleme eyleme eyleme Em Dm Evlerinin önü boyalı direk F Em Yerden yere vurdun sen beni felek Am Dm Her acıya dayanamaz bu yürek F Em Ölürüm de ayrılmam yar senden. Etiketler: akor… Senden Bana Hatıra Bir Resmin Bile Yok. Hasret Sancından Başka, Hasret Sancından Başka. Artık Yansın Bu Dünya Umrumda Değil. Kadere Karşı Koymak Elimde Değil. Senden Bana Hatıra Bir Resmin Bile Yok. Hasret Sancından Başka Gözlerimden umut, Seninle beraber gitti.. Kalbimi sorma, isyan etti.. [X2] Artık yansın bu dünya, umrumda değil.. Kadere karşı koymak, elimde değil.. Senden bana hatıra, Bir resmin bile yok, …

Onur Koç akor, gitar akorları, şarkı sözleri

Bir resmin bile yok, Hasret sancından başka.. NAKARAT Şiir: Sen gidemezsin.. Kaç gece suçsuz yere, Adını günahkar koyduğum hayalinle, Sessizce sohbet etmek sen nedir bilemezsin.. Bir yanım deli hasretim, Bir yanım adını bile … 2022/02/27 Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev ile bugün Moskova'da bir araya onur koç duygularıma esir oluyorum akor İlhan Şeşen - Gördüğüme  614 izlenme. 07:00. Onur Koç - Bir Resmin Bile Yok. 11 yil önce. 2467 izlenme. 07:00. YaKTım ResimLeri ArTık çoK Geç. 11 yil önce. 1458 izlenme. C #m A - B Ne kadar basit göründüler E A Darılmadı m, kimseye kırılmadı m C #m A - B Kendime bile E A Bütün evi hazırladı m C #m A B (sus) Yeni bir dünya yarattı m ikimiz için E A Sonra mektuplar geldi C #m A B Okunmamış, okunmamış hiçbiri E A Sona vardığımda C #m A B Bir resmin bile yok ellerimde E A Ama dün tesadüfen Üye girişi yapmanız gerekmektedir. +A -A. Am Bb Yüreğim en derinden yanıyor alev alev Am Bb Dinmiyor kaderimde tükenmez gözyaşlarım Dm C Kanıyor ciğerimden vurulan yalnızlığım Bb C Bb Am Geceler duymuyor sensiz bu feryadımı Am Dm Bırak beni yalnız kaderim C Onsuz bu hayatta köleyim Bb Sevme beni gözbebeğim C Bb Am
Rüyada kendini mezarın içinde görmek

Onur Koç - Bir Resmin Bile Yok KULLANILAN AKORLAR (Beta) Şarkıda kullanılan akorların farklı şekillerde basılışlarıdır. (Detaylı bilgi) Bir Resmin Bile Yok şarkısı için amatör kayıtları dinleyin: ( Siz de Ekleyin ) Arda - Bir Resmin Bile Yok ( trarda) Bir Resmin Bile Yok Akor … minör yada majör olan 3 sesli bir akor alternatifinin olmayışıdır. 7 Yasakla ökhan ürkmen Onur Koç Onur Koç 49 Senden Sonra Rafet El Roman S.erçeker &. Yorum Yazma Kuralları: Onur Koç - Bir Resmin Bile Yok Gitar Akoru hakkında yaptığınız yorumlar da hakeret içeren yada onur kırıcı cümleler olmamalıdır. Lütfen sanata saygı çerçevesinde yorum yapınız. Diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi Onur Koç - Bir Resmin Bile Yok … [ kaynak: //akor.alternatifim.com/goster.asp?ac=11534 ] Em Artık yansın bu dünya. Umrumda değil. Am Kadere karşı koymak. Elimde değil. G Senden bana hatıra F#m F#m Bm G A A B G Em F#m F#m Kim sevecek söyle benim gibi delice G A Kim ağlar ki böyle sonsuz bir bilinmeze B G Gözlerimden umut seninle beraber gitti Em F#m Kalbimi sorma isyan etti F#m Bm Artık yansın bu dünya umrumda değil G A Kadere karşı koymak elimde değil B G Senden bana hatıra bir resmin bile yok … Onur Koc-Bir resmin bile yok hasret sancindan baska. C C# Db D D# Eb E F F# Gb G G# Ab A A# Bb B Kolay Akor. +A -A. Em Kim sevecek söyle Benim gibi delice Am Kim ağlar ki böyle Sonsuz bir bilinmeze G Gözlerimden umut Seninle beraber gitti F G Em Kalbimi sorma isyan etti Em Artık yansın bu dünya Umrumda değil Am Kadere karşı koymak Elimde değil G Senden bana hatıra Bir resmin bile yok …

Onur Koç - Yemin Ederim - Akor (Kolay ve Orjinal Ton)

Bir resmin bile yok, Hasret sancından başka.. NAKARAT Şiir: Sen gidemezsin.. Kaç gece suçsuz yere, Adını günahkar koyduğum hayalinle, Sessizce sohbet etmek sen nedir bilemezsin.. Bir yanım deli hasretim, Bir yanım adını bile … 2022/02/27 Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev ile bugün Moskova'da bir araya onur koç duygularıma esir oluyorum akor İlhan Şeşen - Gördüğüme  614 izlenme. 07:00. Onur Koç - Bir Resmin Bile Yok. 11 yil önce. 2467 izlenme. 07:00. YaKTım ResimLeri ArTık çoK Geç. 11 yil önce. 1458 izlenme. C #m A - B Ne kadar basit göründüler E A Darılmadı m, kimseye kırılmadı m C #m A - B Kendime bile E A Bütün evi hazırladı m C #m A B (sus) Yeni bir dünya yarattı m ikimiz için E A Sonra mektuplar geldi C #m A B Okunmamış, okunmamış hiçbiri E A Sona vardığımda C #m A B Bir resmin bile yok ellerimde E A Ama dün tesadüfen

Onur Koç - Bir Resmin Bile Yok - Akor Gitar Akorlarım

F# Dünya yıkılsa üzerime G Son sözüm yine iki kelime Bm Otur kalbimin üzerine F# Öyle kal aşkım Bm Tenden kurşun geçer de F# Geçmeyen bir sevdan var G Unutma her erkeği Em F# Diz çöktüren bir kadın var. Bm Olmazsa olmazımsın F# Gözyaşım yaralarımsın G Em F# Senden başka kimim var F# Yemin verdim gitmem bir yere G Taş olup kırılsam bin kere Bm Otur …